Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų slapukų politika. Daugiau informacijos

Turiu permoką už suteiktas paslaugas, ką turėčiau daryti?

Atgal į naujienų sąrašą

Jeigu mokėjimo pranešimo eilutėje  „Mokėjimo suma, Eur“ įrašyta suma su minuso (-) ženklu, o eilutėje „Mokėti iš viso“ yra nulis (0), vadinasi yra permoka ir tą mėnesį mokėti nereikia. Tačiau reikia deklaruoti faktinius to mėnesio skaitiklio rodmenis. Tai galite padaryti: 

UAB „Plungės vandenys“ SAVITARNOS SVETAINĖJE pranešti telefonu 8 612 13041 ; 8 448 53613 arba el. paštu abonentinis@plungesvandenys.lt

PASTABA: Kai kurie mūsų partneriai negali priimti Jūsų rodmenų be įmokos, todėl prašome sumokėti bent 0,01 Eur, kurį Jūs matysite kaip savo įmoką kitame mokėjimo pranešime.

Permokos sumą galite susigrąžinti. Tam, kad UAB „Plungės vandenys“ Jums pervestų permokos sumą, turite el. paštu abonentinis@plungesvandenys.lt (arba atvykus adresu Medelyno g. 41 Noriškių k. Plungės r.) kreiptis dėl permokos grąžinimo, nurodant kliento adresą, kliento kodą, sutarties savininko (savo) vardą, pavardę ir asmeninės sąskaitos banke numerį. Jeigu permoka susidarė ilgesnį laiką Jums nedeklaravus faktinių skaitiklių rodmenų, Jūsų gali paprašyti juos pateikti.