Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų slapukų politika. Daugiau informacijos

UAB „Plungės vandenys“ skolininkams nutraukia vandens tiekimą

Atgal į naujienų sąrašą

UAB „Plungės vandenys“, piktybiniams skolininkams, nevykdantiems atsiskaitymo už paslaugas, dėl ko įsiskolinimai bendrovei auga, griebiasi drastiškų priemonių – skolininkams nutraukia paslaugų tiekimą. Šiuo metu už paslaugas neatsiskaitančių rajono gyventojų skolos įmonei siekia apie 76 tūkst. eurų. Bendrovė nežada taikstytis su esama situacija ir stoja į kovą su piktybiškais skolininkais.

Šiuo metu skolos išieškomos įvairiomis priemonėmis. Pirmiausiai jiems asmeniškai įteikiami pranešimai apie įsiskolinimą, nerastiems ar neįleidžiantiems skolininkams paštu siunčiami registruoti pranešimai dėl skolos. Negalintiems iš karto apmokėti įsiskolinimo gyventojams siūloma sudaryti skolos grąžinimo grafiką sumokant dalimis. Skolininkai nereaguojantis į pranešimus ar nesilaikantis skolų gražinimo grafikų perduodami teismui, o antstoliams šiuos pinigus tenka priverstinai išieškoti. Visos šios priemonės padeda susigrąžinti dalį skolų, tačiau tai neužkerta kelio jų augimui.

Nuolat didėjant gyventojų skoloms už paslaugas, su piktybiškai nemokančiais skolininkais nuo šiol bus kovojama drastiškomis priemonėmis. Kitos išeities, kaip susitvarkyti su vandenį naudojančiais, bet už jį nesumokančiais žmonėmis bendrovė neturi.

Geriamojo vandens tiekimo bei nuotekų tvarkymo paslaugų teikimo nutraukimas tiesiogiai palies tiek privačiuose namuose, tiek daugiabučiuose gyvenančius už teikiamas paslaugas nesusimokančius vartotojus.

Bendrovė vandens tiekimą nutrauks tiems vartotojams, kurie yra įsiskolinę bendrovei ir piktybiškai nemoka už paslaugas. Tačiau skolos dydis nebus pagrindinis kriterijus imtis kraštutinės priemonės – vandens tiekimo atjungimo. Geriamojo vandens tiekimo ar nuotekų tvarkymo paslaugų teikimo nutraukimas bus taikomas atsižvelgiant ne tik į skolos dydį, bet ir į praleistus mokėjimo terminus, skolininko veiksmus – geranoriškai bendradarbiauja, kreipėsi dėl skolos išmokėjimo dalimis ar atvirkščiai išsisukinėja, gudrauja ir pan.

Teisės aktai numato, kad vartotojui neapmokėjus sąskaitos už geriamąjį vandenį ir (arba) nuotekų tvarkymą daugiau kaip 30 kalendorinių dienų, paslaugų teikėjas gali nutraukti paslaugų teikimą. Įstatymo suteikta teise nutraukti paslaugų teikimą bendrovė taikys dažniau, kartais pasinaudodavo ir anksčiau, tačiau tai būdavo pavieniai atvejai.

Nuo šiol paslaugų nutraukimo sankciją taikysime dažniau, todėl norime iš anksto gyventojus informuoti apie savo ketinimus griežtai kovoti su skolininkais jiems atjungiant vandenį. Tikimės, kad dauguma jų į tai pažiūrės rimtai ir suskubs suderinti įsiskolinimų apmokėjimo tvarką ar jas apmokės dar iki mūsų darbuotojų vizito.

Skolų išieškojimas taikant ikiteisminio, teisminio bei vandens nutraukimo būdus padidina gyventojų išlaidas. Vartotojas turės sumokėti ne tik skolos išieškojimo teismines, antstolių išlaidas, bet ir už laikiną paslaugų atjungimą (prijungimą).

Vartotojai kurie turi įsiskolinimą ir negali vienu mokėjimu padengti viso įsiskolinimo gali kreiptis į UAB „Plungės vandenys“, Medelyno g.41, Noriškių k. Plungės r., tel. Nr. 8448 53613, el. paštu abonentinis@plungesvandenys.lt ir pasinaudoti galimybe skolą sumokėti dalimis, nepatiriant papildomų išlaidų.

Visada esame pasiruošę ieškoti abiem pusėms geriausios išeities iš susidariusios situacijos.